Audi ги претстави новите Q6 и SQ6 e-Tron

Новиот Audi Q6 e-Tron ќе пристигне подоцна оваа година како стилски и технолошки фокусиран електричен кросовер

Audi Q6 e-Тron го означува почетокот на новата генерација возила на електричен погон на Audi. Со нова платформа, електронска архитектура, технологија за полнење и батерии, како и пионерски дизајн за Audi, Q6 e-tron го отвора патот кон целосно електричната иднина на Audi.

Планиран да пристигне на пазарот подоцна во текот на оваа година, моделот го зазема местото над Q4 во поставата и располага со целосно затворена Singleframe решетка која е опкружена со поделените светлечки единици. Кога веќе зборуваме, кросоверот има активен дигитален светлосен потпис и за дневните светла и за задните светла.

Ова овозможува светлосниот потпис да се менува, па дури и да комуницира со другите учесници во сообраќајот. Како дел од овој напор, има светло за комуникација што е дизајнирано да ги предупреди другите возачи за несреќи и онеспособени возила. Audi истакна дека „прикажува специфичен статичен потпис на задното светло со интегрирани предупредувачки симболи“.

Настрана светлата, моделот има извонреден дизајн кој ги спојува меките облини со мускулести акценти. Можеме да видиме и необично ветробранско стакло што се прелева во нежно наведнат покрив. Тие се споени со изразен Д-столб и гломазни странични прагови.

Моделот е поставен на тркала од 18 инчи, додека варијантата S линија има поголеми, 19-инчни тркала. Клиентите можат да добијат и црн професионален пакет за стилизирање, кој додава црни акценти, темни значки и облоги на прозорците и дополнителни елементи во боја на каросеријата. SQ6 e-Tron оди во друга насока бидејќи има акценти од вештачки алуминиум и 20-инчни тркала кои се поткрепени со црни шапи на сопирачките.

Во однос на големината, моделот е долг 4.771 милиметри, широк е 1.993 мм и висок е 1.648 мм со меѓуоскино растојание кое опфаќа 2.899 мм. За подобра перспектива, Q6 е 180 мм подолг од Q4 и има дополнителни 137 мм помеѓу тркалата.

Високо-технолошка внатрешност со екран на предниот патник

Audi ја прикажа кабината на Q6 на минатогодишниот автосалон во Минхен, така што нема многу изненадувања. Како што е кажано, кросоверот има панорамски дисплеј кој се состои од 11,9-инчен дигитален табла со инструменти и 14,5-инчен инфозабавен систем. Вториот е базиран на Android Automotive и има продавница за апликации, како и дигитален асистент кој е претставен со аватар.

Клиентите можат да добијат и head-up дисплеј со проширена реалност и 10,9-инчен дисплеј на совозачот. Вториот има технологија на бленда, која му овозможува на патникот да гледа филмови без да му го одвлекува вниманието на возачот.

Други елементи кои треба да се истакнат се и светлосната лента за интеракција, премиум аудио системот Bang & Olufsen со 22 звучници и простран товарен простор. Багажникот има капацитет од 526 литри, но тоа може да се зголеми на 1.529 литри со преклопување на задните седишта надолу. Ако тоа не е доволно, предниот багажник има капацитет од 64 литри.

Достапен е асортиман на опции, вклучувајќи облоги од дрво, како и мат брусен алуминиум. Исто така, вреди да се напомене дека варијантата S Line има еластичен меланж, која е направена од 100 проценти рециклиран полиестер.

Два погонски единици при лансирање, повеќе влезни

Q6 e-Tron e базиран на Premium Platform Electric (PPE) и има ново развиена литиум-јонска батерија која има дванаесет модули, 180 призматични ќелии и бруто капацитет од 100 kWh. Ова му дава опсег на моделот до 625 километри.

Моќноста кај Q6 e-Tron Quattro изнесува 387 КС. Ова резултира време на забрзување од 0-100 км/ч за 5,9 секунди, а максималната брзина изнесува 210 километри на час. Од друга страна, SQ6 e-Tron располага со 489 КС и 517 КС со контрола на лансирање. Благодарение на дополнителната брзина, забрзувањето до „стотка“ трае околу 4,3 секунди, додека максималната брзина се искачува на 230 км/ч.

Дополнителни варијанти ќе следат подоцна, вклучувајќи Sportback и модели со погон на задните тркала. Во моментов нема премногу детали околу истите, но едниот модел со погон на задните тркала ќе биде фокусиран на ефикасноста и опсегот, додека другиот ќе служи како модел од почетно ниво.

Кога батеријата е празна, возачите ќе бидат благодарни за способноста за брзо полнење од 270 kW DC. Тоа му овозможува на моделот да добие досег до 255 км со десет минути полнење, додека батеријата може да се искачи од 10-80% за околу 21 минута.

Q6 e-Tron ќе биде лансиран во третиот квартал, а цената во Германија започнува од 74.700 евра. Испораките на SQ6 e-Tron ќе започнат во исто време, a тој модел ќе ви врати 93.800 евра.

Related posts

Постигнат историски договор за платите на здравствените работници

Амандманска расправа за предлог – буџетот за 2025 во Собарнието

Министерот Николоски најави потенцијален влез на трет мобилен оператор во земјава