Електричните возила се прескапи на Запад, односно во Европа и Америка. И сите го знаат тоа. Дури и најприфатливите модели сè уште се помалку достапни од еквивалентниот автомобил со погон на согорување, иако западните автомобилски марки возбудено зборуваат за тоа како нивната следна генерација EV платформи ќе ја донесат електричната технологија на улица за илјадници долари помалку отколку што чини моментално.
Но, со оглед на неодамнешните вести од кинескиот производител на автомобили BYD, веќе отиде многу чекори напред во однос на конкуренцијата. BYD ја намали цената на својот најевтин електричен електричен погон, Seagull за 5 отсто, намалувајќи ги малопродажните трошоци на само 9.700 долари.
Најевтиниот EV што се нуди во Америка, Nissan Leaf од 40 kWh, чини 28.140 долари, а дури и најевтиниот автомобил од кој било тип, античкиот Mitsubishi Mirage, кој по димензии е сличен на BYD, чини 16.695 долари.
Навистина, повеќето Американци веројатно не би сакале да купат Seagulk со 74 КС, исто како што повеќето не сакаат Mirage, но многу возачи во Европа и другите делови на светот ќе посакаат еден, и ќе го сакаат да го купат. Не се грижи дали неговата батерија е мала (30 kWh) или користи помалку егзотична технологија на натриум-јони. Тие ќе бидат повеќе заинтересирани за вистински употреблив опсег од повеќе од 240 km.
Прашањето е дали западните производители на автомобили можат навистина да се натпреваруваат. Засега Кина води со неколкугола предност.